Sunday, January 8, 2012

hidup KU x mENenTu !

HARi ku x seperti biasa ! dulu hapy sngt sebab ada dia ! dulu bahagia sngt sebab ada dia! tapi skrg ! hati ku hancur ! x ada uda owg yg aku syg ! x ada uda tenpat untuk aku brmanja !berkongsi msalah ! aku rindu dgn manjanya ! perasaan ku di skula bgtu berbeza dgn di umah ! aku hapy ! bercampur sedih bila di skula ! aku terpksa menumpukan pelajaran di skula biarpun perasaan masih sedih ! tapi kalau di umah ! aq snggu terseksa ! hidup ku sunyi tnpa dia !rindu dgn dia ! rindu bertellepon n brmsg dgn dia ! rindu brgaduh dgn dia ! jalan sama2 dia ! sekarang aku cuba untuk melupakan semua ini tapi aku x kuat hadapi semua ini ! aku masih perlukan dia ! secara jujur ! aku x bule hidup tnpa dia ! kc syg ku hnya untuk dia seorang ! aq x dapat bygkan bila dia bersama dgn owg lain ! aku x dapat terima semua tu ! aku tahu aku bukan miliknya lagi ! tapi aku akn selalu tggu dia ! walaupun harapan ku hnya nipis ! setiap malam aku termimpikan dia ! aku x tahu apa maksud semua tu ! sedihnya hidup tnpa org yg tersyg ! x apalah ! mungkin suatu hari nanti pintu hatinya akn terbuka lagi untuk aku ! aku yakin ! i will be waiting for u syg !!

No comments:

Post a Comment