Sunday, February 27, 2011

betul kha ?

ehhhhh ..muka ku ni muka playboy kha ? adede ..sembrg jak bha ..paling setia lah ni anak ..huhu ..asal ada pempuan mahu kenalan dengan aku ..narh terus lah di ckp nya aku ni playboy ..adui ..jelek2nya bha muka ku ni mahu jadi playboy ..cianya juga di ckp bgtu ..huhu ..jangan di nilai org dari luaran jak bha ..hati pun kena di nilai juga jgn nak tuduh org bukan2 ..dosa tau ..huhu ..ada seorang pempuan ni aku tanyak .kenapa kaw cakap aku playboy ?banyak2 perempuan dia jak lah yg jwb pertnyaan ku kenapa aku di ckp playboy ..hihi ..yg lain aku tanyak ..di tanyaknya aku balik ..budu butull..bgs x yah skull law bgtu ..ala jahatnya aku ..huhu ..peduli apa aku ..uda bgs2 di tnyk ..pempuan yg jwb soalan ku ni . dia ckp aku di ckp playboy sebab aku ni balik2 ganti pempuan ..haha ..kalau sal itu aku di ckp playboy ..bule saya trg kan ..aku ganti2 pempuan sebab kami uda break ..kami x saling faham memahami uda ..kdg pempuan tu busan uda dgn aku tu lah break ..ades..so cari lah lagik sapa yg mahu diri ini ..bukanya juga semua aku tggal perempuan tu ..ada juga yg tggalkan aku bha ..adeii ..so kepada semua perempuan2 yg cakap aku playboy ..aku dah jawab semua pertuduhan kamu yg berkata aku ni playboy ..k ..muahmuahmuah ...hihi ...x baik fitnah2 org sesunguhnya lebih baik kita membunuh dari kita memfitnah org tanpa sembrg bukti kerana memfitnah org lebih besar dosanya dari membunuh org ..hihi ..x tahu butul atau tak aku ckp ..hanya allah saje yg tahu ..

No comments:

Post a Comment