Sunday, February 27, 2011

hidup di rumah sebagai anak bambongan !

kisah hidup di umah sebagai anak bambongan ..mama ku berkata ..''usu pi lah kerja bha .dri kaw duduk di umah x ada wat apa2 .bgs kaw kerja dapat juga duit .x juga kaw mintak duit ma mama .adei ..aku berkata..''penat uda aku cri kerja wah tapi x ada rezeki x dapat lah aku krja ..mama juga suruh hari tu pi k.k tulung  abg jga babynya ..skunk ni susah uda aku mahu cri krja sebab penuh uda semua ..adeii ..mama berkata .''suka hati mu lah ..aku berkata"rojer2 ..hihi ..aiii ..duduk umah busan ..hari2 perkara yg sama jak di buat .bangun jam11 ..mandi pas tu makan .pas tu on9 sampai ptg ..malam mandi ..pas tu makan ..on9 lagik ..jam 2 tido ..bha besuknya bgtu lah juga ..busan uda aku bha ..result pun lama juga kuar bha ..kuar lah cepat2 jadi di tahu jga usaha selama ini berlajar .pi tusyen ..bangun subuh berlajar ..sembyg ..huhu ..law dapat bnyak A spm kan bgs dapt lagik aku duit ..ada uda di janji makan steambot law dapat 4A ..adede ..susahnya mahu dapat 4A tu ..huhu ..satu A pun susah oh ..x apalah ..berdoa jak lah ma allah mana tahu dapat 4A ..alhamdulilah ..duit di dompet makin lama makin berkurang ni .adeii ..mw mintak duit ma mama tajut di omell lagik ..diam2 jak lah ..tggu lah law ada uda mod =nya bru mintak duit lagik ..'mak mintak duit ..hihi''on9 pun kdg2 busan jga ..x tahu mw wat apa di fb ..chat2 jak la ma kwn ..hari2 jak lah bgtu ..kdg2 mngurat juga ..hehe ..peduli lah ..sapa kesah !

No comments:

Post a Comment